Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
П Р О Т О К О Л № 15
виробничої наради з працівниками
Мурованокуриловецького районного суду
від 18 квітня 2016 року
Присутні: 14 працівників суду
Головуюча: Козак Л.В.
Секретар : Боржемська І.М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Щодо прийому документів для вступу в магістратуру до Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого .
2. Щодо здійснення моніторингу працевлаштування та перебування на державній службі магістрів за спеціальностями галузі знань «Державне управління» за державним замовленням.
СЛУХАЛИ:
- керівника апарату суду Козак Л.В., яка звернула увагу на прийом документів для вступу в магістратуру до Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого.
- заступника керівника апарату суду Боржемську І.М, яка оголосила лист начальника ТУ ДСА України в Вінницькій області Білика В.В. від 01.04.2016 року № 03-40/896 щодо обліку та моніторингу магістрів за спеціальностями галузі знань «Державне управління» відповідно до наказу Національної державної служби України від 24.01.2014 року № 10.
ПОСТАНОВИЛИ :
1. Інформацію прийняти до відома.
2. Бажаючі вступити в магістратуру до Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого можуть ознайомитися з правилами прийому студентів на факультет правосуддя зі спеціальності «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр» на 2016/2017 навчальний рік.
3. Консультанту з кадрової роботи Лісевич А.О. взяти на постійний контроль виконання наказу Нацдержслужби України від 24.01.2014 року № 10 і надавати відповідну інформацію до Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях та в копії ТУ ДСА України в Вінницькій області за встановленими формами згідно з вимогами Положення про здійснення моніторингу працевлаштування та перебування на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування магістрів за спеціальностями галузі знань «Державне управління» за державним замовленням.
Головуюча: Л. Козак
Секретар : І. Боржемська