flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз розгляду Мурованокуриловецьким районним судом Вінницької області запитів на отримання публічної інформації за 2021 рік

12 січня 2022, 09:44

     Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

             Право на доступ до інформації — гарантоване статтею 34 Конституції України, а саме:

право кожного на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань;

право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб на свій вибір.

        Здійснення цих прав може бути обмежене законом:

в інтересах національної безпеки;

в інтересах територіальної цілісності;

в інтересах громадського порядку;

з метою запобігання заворушенням чи злочинам;

для охорони здоров'я населення;

для захисту репутації або прав інших людей;

для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно;

для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.

      Закріплене Конституцією України право на інформацію передбачено законами України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» та іншими нормативно-правовими актами.

Запити  на публічну інформацію реєструються в установленому порядку та обробляються відповідальною особою з питань доступу до публічної інформації. Наказом № 17 о/д від 19.05.2013 року відповідальним з питань запитів на інформацію   призначено керівника апарату суду Людмилу Козак.

       На виконання пункту 10 статті 15  Закону України "Про доступ до публічної інформації" Мурованокуриловецьким районним судом Вінницької області проведено аналіз розгляду запитів на отримання публічної інформації.

Доступ до публічної інформації забезпечувався судом постійно  шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду та на офіційному веб - сайті суду;

2) надання інформації за запитами на інформацію.

Кількість запитів  на публічну інформацію, які надійшли  до суду   зазначені в таблиці 1.

 

2021

2020

201

2018

2017

Кількість запитів на публічну інформацію

10

11

9

12

11

      У 2021 році вісім  запитів надходило до суду відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для розгляду як належним розпорядникам інформації  від ДСА України, ТУ ДСА України в Вінницькій області. 2 запити надійшло  як прямим розпорядникам інформації.

У 2020 році одинадцять   запитів надходило до суду відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для розгляду як належним розпорядникам інформації  від ДСА України, ТУ ДСА України в Вінницькій області, Апеляційного суду Вінницької області.

В 2019 році  вісім запитів надходило до суду відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для розгляду як належним розпорядникам інформації і один запит був направлений ТУ ДСА України в Вінницькій області, як належному розпоряднику інформації відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

У 2018 році шість запитів надходило до суду відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для розгляду як належним розпорядникам інформації, а п’ять як прямим розпорядникам інформації. Один запит Судово-юридичної газети був направлений ТУ ДСА України в Вінницькій області, як належному розпоряднику інформації відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Зокрема, запитувачі у своїх інформаційних запитах просили надати інформацію щодо:   щодо щеплення суддів від гострої респіраторної хвороби  COVID-19;  розміру премії, надбавки  працівникам  апарату суду за перший квартал 2021 року; щодо атестації  робочих місць;  щодо вчинення домашнього  насильства відносно чоловіків; щодо  доступу людей з інвалідністю  до будинку правосуддя; щодо документів репресивних органів, щодо кількості присяжних: щодо кількості  звільнених працівників.  

В 2020 році  запитувачів цікавила інформація щодо:   прийняття рішення  щодо запобігання  поширенню  на території  України  гострої респіраторної хвороби  COVID-19;  розміру премії, надбавки  працівникам  апарату суду за перший квартал 2020 року; кількості  перебування справ в провадженні суддів  та залишок нерозглянутих справ на 31.12.2019 року та станом на день  відповіді; кількості фактично працюючих суддів;  сканкопії наказів про призначення судді Віри Коломійцевої,  сканкопію штатного  розпису з вересня  2017 року по травень 2019 року із зазначенням  розміру посадового окладу  судді,  копію наказу про встановлення премії судді Вірі  Коломійцевій з вересня  2017 року по травень 2019 року; кількість працівників, яким присвоєно звання «Заслужений юрист України»; організації  роботи суду в період карантину;   кількості позовів з питань захисту довкілля та екологічних прав громадян протягом 2018-2020 років та результати їх розгляду; витягів  з табелів  обліку робочого часу голови суду за жовтень- листопад 2020 року; загальної кількості вивільнених працівників  за 2020 рік  із зазначенням посади та  розміру посадового окладу.

В 2019 році запитувач просив надати інформацію щодо: кількості співробітників суду (помічники суддів, секретарі, співробітники канцелярії, діловоди); штатної чисельності працівників суду, зареєстрованої вхідної кореспонденції, середній відсоток премії у січні, лютому 2019 року в суді, середній відсоток надбавки за інтенсивність праці у січні, лютому 2019 року, встановлення інших надбавок передбачених Законом України «Про державну службу»; плану безкоштовних заходів для суддів у 2019-2020 роках; подання суддями повідомлення про відсутність організаційних або технічних умов, необхідних для виконання обов’язків судді (про початок простою) в період з 01.05.2014 по 01.06.2019; кількості суддів  в період з 2014 по 2019 рік, враховуючи кількість суддів, які звільнялися та були звільнені; чи подавала суддя Віра Коломійцева  заяви (повідомлення) про відсутність організаційних чи технічних умов, необхідних для виконання обов’язків, передбачених ст.56 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» в період з 07.05.2018 по 31.10.2019; переліку присяжних, які відвідували судові засідання в період 2017-2019 роки та в яких судових справах фігурував та фігурує суд присяжних; кількості суддів, які розглядали справи про адміністративні правопорушення в період 2016-2018 роки.

У 2018 році запитувачів цікавила інформація: щодо  контактних даних  суду, адреси, веб - сайту, е-mail  суду, телефонів суду;  вищої юридичної освіти суддів із найменуванням навчальних закладів  та року закінчення; кількості працюючих суддів, судових розпорядників, секретарів судових засідань, помічників у 2018 році; кількості осіб, які безпосередньо  виконують  функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій; кількості розглянутих  кримінальних проваджень за ст.ст. 302,303 КК України за період з 01.01.2016 по 01.10.2016; списку суддів  із зазначення голови суду, його заступника, а також судді - спікера та прес-секретаря.

Результати розгляду інформаційних запитів на отримання публічної інформації  направлялись на адреси  запитувачів, які вказувались у запитах. Десять  відповідей направлено  запитувачам  на адресу електронної пошти, зазначеної в    запитах. В минулому році  одинадцять  відповідей на запити  направлено по електронній пошті, в 2019 році -вісім відповідей направлено по електронній пошті, один -  в електронній формі і  паперовий варіант по пошті.

        Отримані судом запити опрацьовувались у встановлені законодавством терміни і надавались вичерпні відповіді на протязі п’яти днів.     

 

Керівник апарату суду                                                                                     Людмила  Козак